štvrtok 15. februára 2018

Moje top produkty na február

Ahojtee!!
Článok o mojich top produktoch na január vás natoľko zaujal, že som sa rozhodla, že budem pokračovať aj s produktmi na február a urobím z toho každomesačnú tradíciu ☺
(ak ste januárový článok ešte nečítali - klik sem)
V tomto článku nájdete mojich favoritov na tento mesiac. Sú to produkty, ktoré som si kúpila v posledných dňoch a niečím ma zaujali alebo som s nimi veľmi spokojná...


Tento mesiac ma zaujali tri produkty -  z dekoratívnej kozmetiky (špirála a matné rúže) a jeden píling.
Tak si poďme postupne o každom z nich čo to povedať...

Začnime pílingom...
Ide o jemný píling na tvár z Oriflame-u - Pure skin.
Dlho som hľadala píling vhodný na moju pokožku tváre a konečne som natrafila na ten správny! Tento píling nie je hrubozrnný, iba jemnejší, čo mne maximálne vyhovuje. Je jemný, ale keď ho nanesiete na tvár a prstami roztierate krúživými pohybmi, efekt je úplne dostačujúci. Plať je po ňom jemná, vyhladená a navyše krásne vonia! Ja ho beriem ako dokonalé zrelaxovanie pre moju pokožku tváre večer po náročnom dni. Už len naniesť nočný krém a šup aj so zrelaxovanou pleťou rovno do postele ☺


Ďalším produktom, ktorý som si zamilovala, je špirála, opäť raz z Oriflame-u (ak čítate môj blog pravidelne, viete, že veľa produktov dekoratívnej kozmetiky mám práve z Oriflame-u). Názov sa mi ozaj nechce odpisovať, takže kuk fotku :D Je to nejaká "Celebration edition"...


 Akože... keď som minulý mesiac ospevovala špirálu Paradise Extatic od L´oréal Paris, myslela som si, že už lepšie snáď ani neexistuje. Opak je pravdou... čím dlhšie som tú špirála používala, tým viac som mala pocit, že je vlastne na prd :D Ako fakt, stačí jedno namočenie kefky do špirály a tá kefka sa zmení na hotový chumáč! No niečo otrasné! Hrudkuje sa, ale že neskutočne a riasy síce zahustí, no výsledný efekt sa mi absolútne nepáči. A prečo zrazu toľká kritika? Lebo som si prvýkrát objednala z Oriflame-u inú špirálu ako zvyčajne a ostala som príjemne šokovaná. Fakt som už dlho dlho nevidela nijakú špirálu, ktorá riasy oddelí tak nádherne a precízne ako táto! Kefka má na jednej strane dlhé "zúbky" a na druhej kratučké. S dlhými sa skvelo nalíčia vrchné riasy a s krátkymi spodné.
Použila som ju už aj v niektorých líčeniach - napríklad tu: dúhové líčenie.
Takže aby som to zhodnotila, ak hľadáte špirálu, ktorá vám riasy nádherne oddelí, určite siahnite po tejto.

 Detail na kefku


No a do tretice to najlepšie - tekuté matné rúže Focallure z aliexpressu.
Ja na aliexpresse nakupujem vcelku často. Ak čítate moje články o líčení, určite viete, že viaceré paletky očných tieňov mám práve odtiaľ. Keď nakupujem na aliexpresse kozmetiku, vždy si dôkladne prezriem množstvo feedbackov, aby som sa uistila, či sa nákup naozaj oplatí (a veruže som sa doteraz ani raz "nepopálila"). Inak to nebolo ani pri týchto rúžoch, kde som si podľa fotiek vo feedkackoch vybrala tie odtiene, ktoré sa mi páčili najviac.
Inak myslím, že takmer 50 tisíc objednaní týchto rúžov hovorí za všetko a podľa mňa aj reálne odtiene takmer na 100% súhlasia s odtieňmi, ktoré nájdete na obrázkoch pri výbere farieb týchto rúžov...



Objednala som si teda odtiene 05, 06 a 15 (sorry za potrhaný obal na 05ťke - to spôsobila tá moja nedočkavosť :D).Inak rúže prišli krásne a kvalitne zabalené - okrem krabičky bola na vrchu ešte aj fólia (na fotke vidno na vrchných dvoch). Jednoducho už na prvý pohľad som usúdila, že to asi nebude až taký obyčajný čínsky shit :D
Odtiene ma veľmi milo prekvapili, pretože všetky tri mi sadli a nesmierne sa mi páčia - ale najviac asi 15tka, keďže taký ešte doma nemám a ostala som zaskočená ako mi tá farba celkom sadla ;-)
Prejdime ale k celkovému zhodnoteniu týchto fajnových rúžov...



V prvom rade musím čo to povedať hlavne o krytí týchto rúžov, pretože to ma teda šokovalo...
Nedávno som si na pinkpanda.sk kúpila niekoľko nových rúžov, medzi nimi aj jeden výborný Golden Rose rúž v svetlom nude odtieni, až mierne do šeda. Samozrejme, tieto rúže sú všade dosť ospevované, takže som čakala nejaký dobrý efekt, ktorý sa veru aj dostavil. Dokonalé krytie, ľahká, jemne našľahaná textúra, krásny matný efekt a celkom dobrá výdrž... no a keď som si začala skúšať tieto matné rúže z ali, mala som pocit, že si na pery dávam opäť Golden Rose rúže. Majú neskutočné krytie, výborne sa nanášajú, celkom dosť aj znesú (ale samozrejme, keď s nimi jete, stred to veľmi nevydrží) - jednoducho super! Jediný rozdiel medzi týmito rúžmi a rúžmi Golden Rose je v tom, že GR rúže brutálne sladko voňajú (niekomu podľa mňa tá vôňa môže až vadiť) a tie z ali nemajú vlastne asi žiadnu vôňu.
Jediné čo by som vytkla je ten najsvetlejší odtieň (15), ktorý sa mi najviac páči, pretože ten im až tak nevyšiel :D Má horšie krytie, je o dosť redší a o poznanie dlhšie trvá kým zaschne. Asi sa nejaký Číňanko pomýlil pri namiešavaní tohto odtieňa a trochu to pobabral :D
Ale celkovo to hodnotím asi tak, že ak radi objednávate dekoratívnu kozmetiku z aliexpressu, určite siahnite aj po týchto rúžoch. Podľa mňa sa to naozaj oplatí! A keď porovnám cenu GR rúžov a týchto, pri takmer rovnakom výslednom efekte... hmm... asi siahnem aj po ďalších odtieňoch z týchto Focallure rúžov z ali...

Aby ste mali predstavu o tom ako odtiene vyzerajú na perách, nech sa páči - fotka každého odtieňa...

Odtieň 15 (Rose Gold) - ten, ktorý sa mi najviac zapáčil, no je akýsi menej kvalitný oproti ostatným dvom odtieňom...

 Odtieň 05 (Persian Plum) - nazvala by som to malinovou farbou. Čakala som niečo viac do tmavej cyklaménovej, ale aj takáto farba je krásna...

Odtieň 06 (Rose Taupe) - veľmi pekný tmavší odtieň. Ja mám takéto farby rada...

No a aby sa nestalo, že objednáte síce Focallure rúže, ale od iného predajcu a menej kvalitné
klik SEM.

No a nebola by som to ja, ak by som sa na konci článku za niečo neospravedlňovala, ako vždy :D
Takže tento raz sorry za moje mierne ošarpané nechty (ale s mojim obľúbeným lakom ♥) a za leukoplast na prste, lebo som sa veľmi ponáhľala pri porcovaní kuracích pŕs na obed :D

Verím, že sa vám článok páčil a že som vás možno inšpirovala ku kúpe niektorého z mojich februárových favoritov ☺

Na dnes všetko ♥


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára