piatok 5. januára 2018

Moje 2 top produkty na január + nahé líčenie s ich použitím

Ahojte!
Tí, ktorí ma poznáte alebo pravidelne sledujete môj blog viete, že voči mejkapom mám akúsi averziu. Doteraz som vždy pri mojom líčení používala výhradne púder a lícenku (aj to iba v zime, keďže počas horúcich letných dní neznesiem na mojej tvári absolútne žiadnu "masku"). Prečo píšem že doteraz? Ak hádate, že som konečne našla nejaký vhodný mejkap, hádate správne. Dlhšiu dobu som o ňom počúvala samé chvály - až sa mi nechcelo veriť, že by nejaký mejkap mohol byť naozaj taký skvelý. A on je!! Posledná kvapka, kedy som si už povedala, že už ma v jeho kúpe nič nezastaví bola, keď som bola na silvestrovskom líčení v salóne u jednej známej, ktorá na mňa presne tento mejkap použila a vyzeral na mojej tvári naozaj super a prirodzene (alebo moja tvár s ním? :D). Inak o tomto líčení a aj o salóne vám čo to poviem v jednom z ďalších článkov...
...A tak som hneď ako to bolo možné bežala do Dm-ky a kúpila si ho (a aj pre mňa ďalší top produkt na tento mesiac, o ktorom si prečítate o pár riadkov nižšie)...


Topka na január č. 1: Mejkap - Catrice HD liquid coverage foundation (odtieň 010 light beige)
Tento zázrak od Catrice je naozaj perfektný! Super kryje a pritom vyzerá na tvári prirodzene, teda nevytvára žiadnu "maskovú" vrstvu. Je ľahučký, ľahko sa roztiera aj rukami a kvapkací aplikátor je výborný na jeho nanášanie. Podľa mňa je tento mejkap vhodný nie len pre mejkapových začiatočníkov ako som ja, ale pokojne aj náročnejšie mejkap maniačky. A aby som nezabudla - skvelo drží. Nepoužila som nič pod neho a ani naň a držal mi cca 10 hodín bez najmenšej zmeny (a predpokladám, že by vydržal aj dlhšie, ale už som išla spať, takže som ho musela odlíčiť)... a ešte by som dodala, že aj fajne vonia :D
Proste jeho kúpu rozhodne neoľutujete!!
Cena (v DM Drogerie markt): 7,39€


Topka na január č. 2: Špirála - Paradise Extatic od L´oréal Paris
Ďalšia vec, na ktorú som počula a čítala veľa pozitívnych hodnotení. Ja mám riasy úplne hrozné. Sú riedke, krátke a len málo špirál ich dokáže aj predĺžiť, aj zahustiť. A hádajte čo! Táto to dokáže! Má dokonalú kefku, ktorá na jednej strane riasy krásne predĺži a na druhej ich výborne zahustí. Malinké negatívum pre mňa je, že tá super kefka ich nevie až tak dobre oddeliť a tým, že ich zahustí ich aj miestami mierne zlepí. Ale to je len malý zanedbateľný detail, pretože táto špirála je pre mňa jednoznačne jedna z najlepších aké som kedy vyskúšala! Do tej kefky som sa zaľúbila :D
Cena (v DM Drogerie markt): 11,99€ 

Jedna fotka na porovnanie - riasy so špirálou Paradise Extatic a bez nej

Tieto dva produkty, ktoré volím jednoznačne za top produkty na tento mesiac (aj keď ešte iba začína a možno ešte vyskúšam aj niečo lepšie - ale len možno) som použila aj v nahom líčení, ktoré som zvolila pre včerajší deň. Denne sa líčim s použitím dosť výrazných liniek a preto bolo toto líčenie pre mňa celkom sviežou zmenou a myslím, že ho budem nosiť častejšie, keďže som sa s ním cítila fajn ☺. Toto líčenie je maximálne jednoduché a zvládne ho aj akákoľvek začiatočníčka, ktorá sa líčeniu vôbec nevenuje. Použila som naň len dva tiene a spomínanú špirálu. Jemný biely tieň do 3/4 vrchného viečka a jemný hnedý tieň na zvyšok a pekne to roztieňovať do stratena. Aplikovať špirálu, rúž, mejkap a lícenku a líčenie je hotové! Aké jednoduché, že? ;)




Rúž použitý v tomto líčení bol ten istý, ako aj pri poslednom farebnom líčení - teda ceruzka z Oriflame-u s efektom matného rúžu (o týchto ceruzkách už chystám článok ako recenziu).


Použité produkty:
Očné tiene: hnedý a biely mono tieň z Oriflame-u
Špirála: Paradise Extatic od L´oréal Paris
Tiene na obočie: The One z Oriflame-u
Mejkap: Catrice HD liquid coverage foundation (odtieň 010 light beige)
Lícenka: Veryme Peach me perfect powder z Oriflame-u
Rúž: ceruzka The One Colour stylist lip liner z Oriflame-u (odtieň Spicy nude)

Pár slov na záver...
Áno, dobre ste si všimli - produkty sú fotené na záclone :D Trošku srandovný fakt, ale Miško sa včera hral so záclonou a akosi sa mu podarilo vytrhnúť garnížu zo steny a tak to celé visí len na jednej strane :D Čiže keď som hľadala vhodný podklad pre fotenie produktov, záclona to okamžite vyhrala - splnila dve základné podmienky - 1. Je biela, 2. Je rýchlo k dispozícii :D
A na titulnej fotke krásne vidno našu "úžasnú kuchyňu", ale kašľať na to :D v tej chvíli nebolo k dispozícii lepšie pozadie :D ...a tlačil ma čas, keďže Miškovi už končila jeho "denná spánková hodinka" a zase raz som to stihla LTT...
A sorry za moje domáce Minnie tričko. Keď sa líčim, nestíham sa k tomu aj nahodiť a ani z technického hľadiska to neprichádza do úvahy, keďže šatník je hneď vedľa spálne, kde Miško spáva a nie sú tam nijaké dvere, takže by počul aj moje hrabanie v skrini... čo už :D
A ešte sorry za strapaté vlasy - s vlasmi mám ja akosi vždy problém :-/

Snáď sa vám článok páčil a ak náhodou práve hľadáte vhodnú špirálu či mejkap, snáď som vás inšpirovala ;)

Pekný deň,

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára