nedeľa 19. novembra 2017

Jemné líčenie vhodné na každý deň + niečo o gellakoch

Teraz vám predstavím moje jednoduché svetlosivé líčenie, ktoré môžeme označiť ako moju každodennú mejkap rutinu. Je jemné, nevyzývavé, vhodné na každý deň, do práce, do školy, na stretnutie s klientom či len tak do kina alebo na nákupy. Pre ženy a dievčatá, ktoré majú rady jednoduchosť, pokojne aj na slávnostnejšiu príležitosť ako je stužková či ples.
Tí, ktorí to ešte neviete - mejkap ako taký ja osobne nenosím. Na tvár si dávam maximálne jemný zmatňujúci púder a lícenku. Preto sa moje líčenie týka vždy iba očí, maximálne pier...


Ako môžete vidieť, jediným výraznejším prvkom v tomto líčení je linka. Ja osobne linky milujem a keď mám pri malom minimum času na líčenie a niekam sa už veľmi ponáhľam, linky som schopná si nakresliť obe v priebehu maximálne minúty a pol. Na čom si potrpím viac je obočie. To musím mať vždy dokonale vytvarované a vytieňované a niekedy sa s ním zabávam aj 7-10 minút (čo je pri malom neposednom dieťati úplne že straašne veľa času, keďže pri tvarovaní druhého obočia ma už ťahá za nohavicu, štverá sa po mne alebo začne protestne vrieskať lebo sa mu nevenujem. Jediné čo pomáha je, keď je doma ocko a počas tej "nekonečnej chvíle" sa s ním zatiaľ pohrá,)...
Čiže obočie mám možno celkom ok, ale aj tak som s ním večne nespokojná lebo vždy by sa to dalo urobiť aj lepšie :-D
Inak áno, takéto "pricapené" vlasy ako na fotkách mám ja furt :-D


Ak niekoho zaujali aj moje nechty - je to gellak. Gellaky sú fantastickou voľbou, ak nechcete svoje nechty príliš ničiť pravidelným nosením gélových nechtov a klasický lak sa vám rýchlo ošúpe. Gellak vydrží bez porušenia aj 2 týždne a potom ho jednoducho samy odstránite - a to buď jednoduchým zlupnutím alebo špeciálnym "odlakovačom", teda ostraňovačom gellaku.
Ja používam hlavne značku Rocklac. Pri týchto gellakoch mám naozaj overené, že majú skvelú kryciu schopnosť (nanášať ich treba v dvoch vrstvách, ktoré sa následne vztvrdzujú v UV lampe), dlho vydržia (ten istý gellak mám aj na fotkách v článkoch o líčení z dní 11.11. a 9.11.) a ľahko sa odstraňujú. Kupujem ich hlavne na www.nechtovyshop.sk (ako aj mnohé iné potreby napríklad aj na gélové nechty) alebo cez českú stánku http://rock-lac.eu/cs/ , kde majú väčšinou dostupné takmer všetky odtiene(!!). Ak sa nemýlim, tento konkrétny je  odtieň č. 24 - Neon Pink. Tieto gellaky síce stoje vyše 11€, no investícia sa vám určite vyplatí, keďže k tomu vám už treba "iba" UV alebo LED lampu a krásne nechty ako z profi štúdia sú na svete! ☺
Ja gellaky milujem až natoľko, že som raz vyhlásila, že ten, kto vymyslel gellak by mal dostať Nobelovu cenu za zjednodušenie života žien :-D


Pri tomto konkrétnom líčení som použila aj tekutý matný rúž od Oriflame-u v nude odtieni (má síce trochu lepkavejšiu štruktúru a nekryje až tak dokonale a po čase sa aj začne trochu žmoliť; ja ho aj napriek tomu všetkému mám rada, keďže tento odtieň mi na bežný deň veľmi pasuje - je jemný a príjemný, nevyzývavý). 
Čo sa týka tejto mojej každodennej mejkap rutiny, všetky produkty, ktoré na ňu využívam sú z Oriflame-u, ako je to už u mňa zvykom (tiene na obočie, tiene na oči, linka vo fixke, lícenka, zmatňujúci púder, tekutý korektor - ten používam aj ako podkladovú bázu pod tiene, ceruzka na oči - biela aj čierna, špirála a aj spomínaný tekutý rúž). Prevažnú väčšinu z nich nájdete v mojich predchádzajúcich článkoch o líčení (konkrétne názvy a odtiene). Samozrejme kozmetika to vôbec nie je drahá, takže bez problémov kúpite všetko, čo používam.
Ospravedlňujem sa za kvalitu poslednej fotky - predná kamera :-D.

P.S. - pozdravujem moju sesternicu Vevu, vďaka ktorej tento článok vznikol ;-)

Na dnes je to k tomuto líčeniu všetko,
see ya soon!




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára