štvrtok 9. novembra 2017

"2Z" Líčenie - Zvodná a zmyselná

Vždy som obdivovala všetky tie youtuberky, blogerky a celebrity, ktoré sa vedia tak dokonale nalíčiť. Často som pozerala rôzne videá a tutoriály na všetky možné druhy líčenia, no akosi som vždy mala pocit, že sa na mňa nič z toho "nenalepilo". Možno to bude tým, že nie som schopná kopírovať niečo iné. Aj keď som mala obdobie, že som kreslila, chcela som vždy tvoriť niečo originálne a iné. Práve preto som sa vtedy rozhodla pre portréty ľudí...
Vždy mi bolo ľúto, že ja sa líčiť neviem. Na druhej strane, ja som absolútnym odporcom mejkapu, takže u mňa bežné denné líčenie znamená maximálne tiene na obočie, linku alebo špirálu a rúž. V zimnom období aj nejaký ten púder a lícenka, ale to je všetko. Kontúrovanie a podobné záležitosti využívam iba minimálne, aj to len úplne jednoduché a jemné...
Pred pár dňami som si povedala dosť a rozhodla som sa, že si začnem nejaké líčenie na sebe trénovať. Objednala som si nejaké očné tiene a tiež štetce sa ich nanášanie (ešte mi len prídu - toto líčenie bolo uskutočnené s tým, čo mám doma k dispozícii).
S odhodlaním vytvoriť niečo jedinečné vznikol môj prvý pokus o líčenie ☺

Použila som:
 očné tiene: paletka od She, E style Metalic chic zo stayunique.sk (odtieň 03 Pirouette)
rúž: Pure colour od Oriflame-u (odtieň Warm fuchsia)
tiene na obočie: The One od Oriflame-u
púder: The One Matte velvet powder od Oriflame-u (odtieň Nude porcelain)
lícenka: Veryme Peach me perfect powder od Oriflame-u
korektor: The One Everlasting concealer od Oriflame-u (odtieň Light nude)

Má to ešte svoje muchy, samozrejme (napríklad spodnú linku som mohla potiahnuť aj nižšie ďalej po línii spodného viečka a mohla som použiť aj špirálu, na ktorú som úplne zabudla z toľkého vzrušenia z môjho prvého pokusu o líčenie očí :-D ...a bla bla bla, milión chýb to má, ale nevadí, ja to časom vyšperkujem, sľubujem ☺). 
No a samozrejme čo by to bolo za fotenie, keby na ňom chýbal môj syn :-D
 
Prísľub do budúcna: budem na sebe pracovať a pravidelne sa pokúšať o nové a nové líčenia a ukazovať vám ich tu ;-)
 
Pekný zvyšok večera/noci vám ešte prajem ;-)
 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára